utgång

käönner att jag ska börja blogga lite nu, julia e ju så duktig på det :) plus det är skönt att skriva av sig lite..

men satan längesen :)

igår hade vi tjejkväll som började hos amanda med dricka och spel, klockan 9 begav vi oss till bar-b-ko och åt världens godaste mat, vääääärt min penagr :)

sen drg vi vidare till banken där vi hade skojjjjjj!

as bra kväll och kul att umgås med de gamla gänget igen!!! <3 älskar allihopa!

 

nu sitter jag här ska snart köra till emelie som fyller r diag :) där vi ska fira henne o äta lite gott! ska bli trevligt :D sen sover jag nog hos lillan.

 

XOXO jonnyB


Kommentarer
Postat av: julle

älskar dig gumman, duktig du är på att blogga ;) tur att jag länkat dig i min blogg. hahahah

2010-10-22 @ 14:50:38
URL: http://weedenell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0