my summer

fan va längesen ja skrev nu.. måste fan bli bättre.. rätt gött att skriva av sig ibland.. :)

sommarlovet e slut för alla.. men dock inte för mig o min klass.. börjar den siste för då börjar vår 4månaders praktik... sjukkt jobbigt, ja hoppas verkligen de kommer bli bra där jag ska vara, 4 månader är ändå 4 månader liksom!
jag har ju ändå nikki! :D

slut pratat om de iaf.. min sommar har varit bra, kanske bäst men förra året var jag i magaluf o de tog ju allt, fan va underbart!
nästa år ska ja fan draa.
fast ja har gjort massor me bra o bäst saker nu 09!


nej nu ska ja återgå till mitt..

just de var i malmö igår på festivalen.. sjukt NAJS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0